Vəzifə öhdəlikləri:
1. Təhsil müəssisələrinin fəaliyyətinə dair məlumatların toplanılmasını və onların təhlili üçün yararlı hala gətirilməsinin həyata keçirilməsi;
2. Keyfiyyət təminatı sahəsində qabaqcıl beynəlxalq təcrübənin araşdırılması və bunun əsasında şöbənin fəaliyyət istiqamətinə uyğun, yerli kontekst nəzərə alınaraq təkliflərin verilməsi;
3. Akkreditasiya prosesinin yekununda təhsil müəssisələrinin fəaliyyət və göstəricilərinə dair tematik hesabatların hazırlanması və müvafiq təkliflərin verilməsi;
4. Ali təhsil müəssisələrinin (ATM) akkreditasiya prosesinin yekununda ATM-in fəaliyyətinin monitorinqinin və analitik təhlilinin effektiv şəkildə təşkil edilməsi prosesində iştirak,
5. Bir sıra strateji sənədlərin və fəaliyyət planlarının hazırlanması, eləcə də icrasına nəzarət edilməsi;
6. Vəzifə öhdəliklərindən irəli gələn digər fəaliyyətlərin həyata keçirilməsi.
Tələblər:
İş qrafiki: bazar ertəsi-cümə, saat 09:00-18:00
Son müraciət tarixi: 03.03.2024-cü il
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini hr@tkta.edu.az elektron ünvanına mövzu yerinə vəzifənin adını qeyd etməklə göndərə bilərlər.